FIFA bile olaya el atacak, Dünya kupasının bitmesini bekliyorlar. O yüzden Galatasaray şampiyonluğunu zor görüyorum.Son seneler olduğu gibi bu sene de şampiyon Galatasaray
Takip kaybettiğinde saçmalamazlarsa olabilir hocam.Fenerli olarak fener olsun istiyoruz fakat yine hüsrana uğramakta var![]()