Türkiye, Dünya Kupası'na Veda Etti! Sizce Başarısızlığın Sebebi Ne?

5.00 Oylama
1 Değerlendirme

Türkiye, Dünya Kupası'na Veda Etti! Sizce Başarısızlığın Sebebi Ne?

5 152

Administrator
Katılım
19 Ağu 2021
Konular
154
Mesajlar
310
NZ Yaşı
4 Yıl 10 Ay 7 Gün
Ticaret
0 / 0 / 0
NZR
109.04₺
Çekimlerim
0
A Milli Futbol Takımı'nın Dünya Kupası'na erken veda etmesi futbol kamuoyunda büyük hayal kırıklığı yarattı. Teknik ekip tercihleri, oyuncu performansları, taktik anlayışı ve maç yönetimi gibi birçok konu tartışılırken, taraftarlar da başarısızlığın nedenlerini farklı açılardan değerlendiriyor.

Sizce Türkiye'nin turnuvadan elenmesindeki en büyük etken neydi? Görüşlerinizi ve analizlerinizi bu konu altında paylaşabilirsiniz.
 

Administrator
Katılım
19 Ağu 2021
Konular
154
Mesajlar
310
NZ Yaşı
4 Yıl 10 Ay 7 Gün
Ticaret
0 / 0 / 0
NZR
109.04₺
Çekimlerim
0
Başarısızlığın en büyük sebebi Forvetsiz oyun organizasyonunda ısrar eden Montella.

Güle güle demek lazım kendisine
Montello gitti hocam gönderdiler bizim futbolcularda iş yok 1 gol dahi atamadan veda ettik
 
Katılım
15 Şub 2026
Konular
177
Mesajlar
295
NZ Yaşı
4 Ay 6 Gün
Ticaret
0 / 0 / 0
NZR
98.10₺
Çekimlerim
0
Montello gitti hocam gönderdiler bizim futbolcularda iş yok 1 gol dahi atamadan veda ettik
Daha resmi birşey yok hocam ama 2002 Dünya kupasındaki ruha sahip değiliz.

Ancak oyuncuların oynadıkları takımlardaki taktik anlayışından çok uzakta Forvetsiz bir milli takımla buraya kadar gelmek bile başarı.

Oyuncu tercihlerini söylemiyorum bile. Kendi takımında doğru düzgün süre alamamış adamın milli takımda, hele ilk 11 de ne işi var

Hatalar hatalar. Yazık.
 

Administrator
Katılım
19 Ağu 2021
Konular
154
Mesajlar
310
NZ Yaşı
4 Yıl 10 Ay 7 Gün
Ticaret
0 / 0 / 0
NZR
109.04₺
Çekimlerim
0
Daha resmi birşey yok hocam ama 2002 Dünya kupasındaki ruha sahip değiliz.

Ancak oyuncuların oynadıkları takımlardaki taktik anlayışından çok uzakta Forvetsiz bir milli takımla buraya kadar gelmek bile başarı.

Oyuncu tercihlerini söylemiyorum bile. Kendi takımında doğru düzgün süre alamamış adamın milli takımda, hele ilk 11 de ne işi var

Hatalar hatalar. Yazık.
Yazık oldu hocam 0 puanla elenmek kötü
 

Konuyu toplam 1 kişi okuyor. (0 kayıtlı üye ve 1 misafir)

Üst
Anasayfa Giriş Yap Kayıt Ol