Montella İstifa

5.00 Oylama
1 Değerlendirme

Montella İstifa

8 46
Katılım
15 Şub 2026
Konular
177
Mesajlar
295
NZ Yaşı
4 Ay 6 Gün
Ticaret
0 / 0 / 0
NZR
98.10₺
Çekimlerim
0
Dünya kupasında önce Avustralya sonra Paraguay karşısında alınan mağlubiyet nedeniyle gruptan çıkma şansı kalmayan ve 4ncü lüğü garantileyen A Milli Takımımızda, yanlış ve taraflı tercihleri olduğunu savunan çok sayıda taraftar Montella için İstifa çağrısında bulundu.

A Milli takımımız gerek daha gerek skor olarak 2026 Dünya kupasında varlık gösteremedi. Bunun en büyük sorumlusu Montella olarak gösteriliyor.

Tüm bu yaşananlardan sonra Montella İstifa Etti haberini duyacak mıyız? Orasını zaman gösterecek.
 

Administrator
Katılım
19 Ağu 2021
Konular
154
Mesajlar
310
NZ Yaşı
4 Yıl 10 Ay 7 Gün
Ticaret
0 / 0 / 0
NZR
109.04₺
Çekimlerim
0
Bence bütün takım istifa etsin :)
 

Administrator
Katılım
19 Ağu 2021
Konular
154
Mesajlar
310
NZ Yaşı
4 Yıl 10 Ay 7 Gün
Ticaret
0 / 0 / 0
NZR
109.04₺
Çekimlerim
0
Bu jenerasyon birbiriyle uyumsuz katılıyorum. Şansa buralara kadar geldik bence.

İlave olarak Montella nın istifa gibi bir niyeti yok gibi duruyor. Açıklamaları onu gösteriyor. Hala 2 maçta 65 şut çektik Nasip ,Kader diyor.
Hiç bir futbolcuda istek bile yok hocam oynama vs şansa geldik zaten buralara kadar.Bırakalımda hakkedenler futbolu oynasın :) biz ilemeye devam
 
Katılım
15 Şub 2026
Konular
177
Mesajlar
295
NZ Yaşı
4 Ay 6 Gün
Ticaret
0 / 0 / 0
NZR
98.10₺
Çekimlerim
0
Hiç bir futbolcuda istek bile yok hocam oynama vs şansa geldik zaten buralara kadar.Bırakalımda hakkedenler futbolu oynasın :) biz ilemeye devam
Biz ilerleme derken dilin sürçtü heralde hocam. Ortalığı yıkmamız gereken maçta yürüdük resmen. Çoşkuyla uğurladık aynı şekilde karşılanmazlar bence.

Yazık. Uykuma yazık.
 

Administrator
Katılım
19 Ağu 2021
Konular
154
Mesajlar
310
NZ Yaşı
4 Yıl 10 Ay 7 Gün
Ticaret
0 / 0 / 0
NZR
109.04₺
Çekimlerim
0
Biz ilerleme derken dilin sürçtü heralde hocam. Ortalığı yıkmamız gereken maçta yürüdük resmen. Çoşkuyla uğurladık aynı şekilde karşılanmazlar bence.

Yazık. Uykuma yazık.
İzlemeye devam diğer takımları hakkeden takımları gururla ülkesini temsil eden canla başla oynayan takımları :)
 

Konuyu toplam 1 kişi okuyor. (0 kayıtlı üye ve 1 misafir)

Üst
Anasayfa Giriş Yap Kayıt Ol